Mickes skolblogg

Välkommen till Mickes skolblogg. En plats där jag kommer att publicera arbeten som tagits fram i programmet IT-användning och samhällsutveckling på HV.

Var är jag? Vad gör jag? Hur gör jag det?

    follow me on Twitter

    Profillänk på Facebook

    Leta i den här bloggen

    måndag 26 november 2007

    Utvald artikel till essä

    Jag har valt denna artikel som ett litet underlag till min essä, då den förutom 3*3 ska handla om hur dessa former kan användas eller används i offentliga sammanhang.

    When opinion leaders blog: new forms of citizen interaction

    Full text Pdf (334 KB)
    Source ACM International Conference Proceeding Series; Vol. 151 archive
    Proceedings of the 2006 international conference on Digital government research table of contents

    San Diego, California
    SESSION: Citizen participation 2 table of contents

    Pages: 79 - 88
    Year of Publication: 2006
    Authors Andrea Kavanaugh Virginia Tech, Blacksburg, VA
    Than Than Zin Virginia Tech, Blacksburg, VA
    John M. Carroll School of Information Sciences & Technology, Penn State, University Park, PA
    Joseph Schmitz Western Illinois University, Macomb, IL
    Manuel Pérez-Quiñones Virginia Tech, Blacksburg, VA
    Philip Isenhour Virginia Tech, Blacksburg, VA

    Sponsor NSF : National Science Foundation

    Publisher ACM New York, NY, USA